Area Sales Representative (Accountmanager Buitendienst) (fulltime 38u) Midden/Noord Nederland

Vacatureomschrijving

Ben je op zoek naar een leuke, uitdagende en dynamische functie waarin je jouw vaardigheden als verkooptalent verder kunt ontwikkelen

In verband met de groei en het verder uitbreiden van ons portfolio zijn wij op zoek naar een Area Sales Representative (Accountmanager Buitendienst) die ons team komt versterken voor de regio Midden/Noord Nederland.

Wat wordt jouw rol?

Als Area Sales Representative ben jij verantwoordelijk binnen jouw werkgebied de acquisitie van nieuwe klanten en het beheren en onderhouden van bestaande klantaccounts.

Je adviseert klanten, speelt in op hun behoeften, maakt offertes en zorgt voor succesvolle samenwerkingen.

Als Area Sales Representative speel je dus een cruciale rol in het stimuleren van sales, het verbeteren van de klanttevredenheid en de groei van het bedrijf. 

Met jouw marktinzicht en commerciële drive behaal je de gestelde resultaten en houd je de Branch Manager op de hoogte van je voortgang en successen.

Je profiel in het kort:

Goede communicatieve en sociale vaardigheden I Commercieel ingesteld I Zelfstandig I

Resultaatgericht I Gestructureerd I Accuraat I Discreet I Aanpakker I Praktisch I Positief I 

Verantwoordelijk I Geen 9 tot 5 mentaliteit

Wat wij vragen:

  • je wil een fulltime dienstverband van 38 uur
  • je hebt aantoonbare ervaring in (inter)nationale B2B-verkoop, ervaring in de meubelbranche / interieurbouw is een pré 
  • dagelijks onderhoud van de CRM- en BI-systemen met betrekking tot klantbeheer
  • je hebt een minimaal MBO+ werk- en denkniveau 
  • je hebt commerciële en onderhandelingsvaardigheden, bent commercieel ingesteld, klantgericht, en sterk in relatiebeheer
  • je bent gedreven, resultaatgericht en gewend om verkoopdoelen te behalen
  • je hebt goede communicatieve vaardigheden in Nederlands (moedertaal) en Engels, in woord en geschrift, aangezien je met internationale klanten en collega’s samenwerkt
  • je voorkeur gaat uit naar werken in een klein groeiend internationaal bedrijf 
  • bereid om (inter)nationaal te reizen en effectief te werken in een multiculturele klantomgeving

Wat wij bieden:

  • Een tijdelijk (1e) contract van 7 maanden met de intentie van verlenging, inclusief 1 maand proefperiode 
  • Marktconform salaris, oplopend op basis van kennis en ervaring, van minimaal € 3000 bruto per maand (op basis van FTE = 38 uur)
  • mogelijke prestatiebonus per kwartaal
  • 8% vakantiegeld
  • 25 verlofdagen (op basis van FTE = 38 uur)
  • lease auto met optie voor privé gebruik (bijtellingsregeling), laptop, mobiele telefoon
  • een uitdagende en leerzame werkomgeving in groeiend team 
  • een prettige en informele werksfeer met ruimte voor zelfstandigheid en vrijheid

Enthousiast geworden na het lezen van bovenstaande informatie?

Solliciteer dan direct, wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken!

Solliciteren kan via nl-accounts@hranipex.com